Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Αγορά

Επτωση 20% απο το ίδρυμα Ωνάση

ΚΑΙ το Ιδρυμα Ωνάση, που έχει ενοικιάσει κτίριό του στη Βουλή, προστίθεται στους ιδιοκτήτες που έκαναν έκπτωση ενοικίου 20%. Το ανακοίνωσε εκ μέρους του Δ.Σ. του Ιδρύματος ο Παύλος Ιωαννίδης στον γενικό γραμματέα της Βουλής Θ. Παπαϊωάννου.

Πρωταθλήτρια στις "μαϊμούδες" προϊόντα

Την ευρωπαϊκή πρωτιά στη διακίνηση προϊόντων απομιμήσεων (μαϊμού) κατέχει η Ελλάδα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αν και κάθε χρόνο οι τελωνειακές αρχές δεσμεύουν εκατομμύρια τεμάχια προϊόντων «μαϊμού», το παρεμπόριο εξακολουθεί να βρίσκει γόνιμο έδαφος. Μόνο πέρυσι, οι ελληνικές τελωνειακές αρχές δέσμευσαν 21,9 εκατ. τεμάχια προϊόντων απομιμήσεων, σχεδόν το 20% επί των συνολικών προϊόντων «μαϊμού», που εντοπίστηκαν στην ΕΕ των «27». Συνολικά, για τους «27» της ΕΕ δεσμεύτηκαν από τα τελωνεία των κρατών μελών 118 εκατ. προϊόντα, το 2009. Στις κατηγορίες προϊόντων με τα υψηλότερα ποσοστά δεσμεύσεων από τα τελωνεία συγκαταλέγονται τα τσιγάρα, με ποσοστό 19%, άλλα προϊόντα καπνού (16%), τα επώνυμα προϊόντα (13%) και τα φάρμακα (10%). Επίσης, σημαντικό μερίδιο καταλαμβάνουν και τα προϊόντα καθημερινής χρήσης, όπως σαμπουάν, οδοντόκρεμες, φάρμακα, παιχνίδια, αλλά και ηλεκτρικές συσκευές. Στις χώρες προέλευσης των προϊόντων μαϊμού συγκαταλέγονται η Άπω Ανατολή, η Κίνα, η Μαλαισία, η Ινδονησία, το Πακιστάν και η Ινδία.

Ηλεκτρικό για ευαπαθείς ομάδες

Tο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής θέτει σε εφαρμογή το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), ένα τιμολόγιο το οποίο έρχεται να προστατεύσει τις ειδικές ομάδες καταναλωτών, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία. Η ένταξη στο ΚΟΤ γίνεται κατόπιν αιτήσεως των ενδιαφερομένων, για ένα ημερολογιακό έτος και απευθύνεται σε: · Άτομα με εισόδημα κάτω του αφορολόγητου ορίου · Μακροχρόνια Άνεργους · Γονείς με τρία παιδιά · Άτομα με αναπηρία Προϋπόθεση για την ένταξη στο ΚΟΤ αποτελούν α) κατανάλωση κάτω από 1000 kWh ανά τετράμηνο (το μέρος της κατανάλωσης που ωφελείται από την έκπτωση είναι από 0-800) και β) κατανάλωση για πρώτη κατοικία. Η ένταξη ανανεώνεται αυτόματα για το επόμενο έτος, εκτός αν παύσουν να ισχύουν οι αντίστοιχες προϋποθέσεις. Το ΚΟΤ προκύπτει μετά από έκπτωση 10% επί του αντίστοιχου ισχύοντος τιμολογίου για καταναλώσεις 0-800 κιλοβατώρες (kWh). Η έκπτωση αυτή για τις ειδικές ευπαθείς ομάδες είναι 20%. Για την ένταξη στο ΚΟΤ για το 2011, πρώτο έτος εφαρμογής του, οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά, απευθείας ή μέσω των προμηθευτών στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου ή Διαχειριστή Μη Συνδεδεμένων Νησιών στο χρονικό διάστημα από 01/10/2010 έως 15/12/2010.

Τρέχει ο πληθωρισμός

Aύξηση 5,5% προκύπτει από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (Γ.Δ.Τ.Κ) του μηνός Ιουλίου 2010, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουλίου 2009, έναντι αύξησης 0,6% που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2009 προς το 2008, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2010 ο παραπάνω δείκτης σημείωσε τον Ιούλιο μείωση κατά 0,5% έναντι μείωσης 0,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους. Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Αυγούστου 09 – Ιουλίου 10, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Αυγούστου 08 – Ιουλίου 09, παρουσίασε αύξηση 3,1%, έναντι αύξησης 2,1%, που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα. Σύγκριση Ιουλίου 2010, με Ιούλιο 2009 Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 5,5% το μήνα Ιούλιο 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουλίου 2009, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών: Από τις αυξήσεις των δεικτών: α) Κατά 19,2% της ομάδας Αλκοολούχα ποτά και καπνός, λόγω αύξησης των τιμών των αλκοολούχων και μη σερβιριζόμενων ποτών, καθώς και των τιμών των τσιγάρων. β) Κατά 1,6% της ομάδας Ένδυση και υπόδηση, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης. γ) Κατά 8,1% της ομάδας Στέγαση , λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, των ενοικίων κατοικιών, των ειδών και υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης κατοικίας, της ύδρευσης-αποχέτευσης, του ηλεκτρισμού και των υπηρεσιών κοινοχρήστων. δ) Κατά 1,2% της ομάδας Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα υαλικά, στα επιτραπέζια σκεύη και σκεύη οικιακής χρήσης, στα είδη καθαρισμού και στις οικιακές υπηρεσίες. ε) Κατά 1,0% της ομάδας Υγεία, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ιατρικών, οδοντιατρικών υπηρεσιών και της νοσοκομειακής περίθαλψης. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των φαρμάκων. στ) Κατά 18,4% της ομάδας Μεταφορές, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη:αυτοκίνητα, τέλη κυκλοφορίας-διόδια, καύσιμα αυτοκινήτου(βενζίνη), ανταλλακτικά αυτοκινήτου, συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτου-μοτοσικλέτας, υπηρεσίες μεταφορών. ζ) Κατά 5,4% της ομάδας Επικοινωνίες , λόγω αύξησης των τιμών της κινητής τηλεφωνίας. η) Κατά 0,9% της ομάδας Αναψυχή-Πολιτιστικές δραστηριότητες, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη: μικρά είδη αναψυχής-άνθη-κατοικίδια ζώα, βιβλία-εφημερίδες-περιοδικά-γραφική ύλη-σχολικά είδη, υπηρεσίες αναψυχής. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των ειδών οπτικοακουστικού εξοπλισμού και των ηλεκτρονικών υπολογιστών. θ) Κατά 3,0% της ομάδας Εκπαίδευση, λόγω αύξησης των τιμών στα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων, των εκπαιδευτηρίων ξένων γλωσσών, των φροντιστηρίων και των ΙΕΚ ι) Κατά 3,5% της ομάδας Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ειδών : φαγητό εκτός οικίας, αναψυκτικά-γλυκά-καφές-ποτά (σερβιριζόμενα), κυλικεία και των τιμών των ξενοδοχείων. ια) Κατά 4,4% της ομάδας Άλλα αγαθά και υπηρεσίες , λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των κουρείων - κομμωτηρίων, των ειδών ατομικής φροντίδας, των κοσμημάτων-ρολογιών, των ασφαλίστρων αυτοκινήτων και δικύκλων και των τιμών των άλλων υπηρεσιών. Σύγκριση Ιουλίου 2010, με Ιούνιο 2010 Η μείωση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 0,5% το μήνα Ιούλιο 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιουνίου 2010, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές: Από τις μειώσεις των δεικτών : α) Κατά 0,1% της ομάδας Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά, λόγω μείωσης των τιμών, κυρίως, στα είδη: φρούτα νωπά, πατάτες νωπές. Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε από την αύξηση των τιμών στα είδη : κρέατα γενικά, γαλακτοκομικά και αυγά. β) Κατά 7,5% της ομάδας Ένδυση και Υπόδηση , λόγω των γενικών θερινών εκπτώσεων. γ) Κατά 2,3 της ομάδας Διαρκή αγαθά-Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες , λόγω των γενικών θερινών εκπτώσεων. Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε από την αύξηση των τιμών στα είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού. Από τις αυξήσεις των δεικτών : α) Κατά 0,3% της ομάδας Στέγαση λόγω αύξησης, κυρίως, του ηλεκτρισμού. β) Κατά 1,0% της ομάδας Υγεία, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των φαρμάκων, των κλινικών και οδοντιατρικών υπηρεσιών. γ) Κατά 1,1% της ομάδας Μεταφορές, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των αυτοκινήτων, του κομίστρου του ταξί και των καυσίμων αυτοκινήτου (βενζίνης). δ) Κατά 1,6% της ομάδας Επικοινωνίες, λόγω αύξησης των τιμών της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. ε) Κατά 0,2% της ομάδας Ξενοδοχεία - Καφέ – Εστιατόρια , λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των ξενοδοχείων. στ) Κατά 0,2% της ομάδας Αλκοολούχα ποτά και καπνός , λόγω αύξησης των τιμών στα οινοπνευματώδη ποτά.

Τζίρος δισ. απο την "μαυρη" οικονομία

Όταν σκεφτόμαστε το μαύρη αγορά, φανταζόμαστε πολλές φορές ένα σκοτεινό σοκάκι γεμάτο με στίβες σκουπιδιών στις λακκούβες της βροχής και σκιές να παραμονεύουν στη γωνία . Ενώ αυτό μπορεί να είναι το σκηνικό για πολλές παράνομες δραστηριότητες , οι μαύρες αγορές είναι ζωντανές δραστηριότητες σε όλες τις γωνιές του κόσμου . Ποια είναι η μαύρη αγορά; Ο όρος " μαύρη αγορά "αναφέρεται στην οικονομική δραστηριότητα που συμβαίνει έξω από τα όρια της κυβερνητικής πολιτικής . Με άλλα λόγια , είναι μια αγορά όπου τα συγκεκριμένα αγαθά ή υπηρεσίες διατίθενται σε αντίθεση με τους κυβερνητικούς κανονισμούς. Ο όρος μαύρη αγορά απορρέει από το γεγονός ότι η σχετική δραστηριότητα ασκείται « στο σκοτάδι » , μακριά από κάθε είδους επιβολής του νόμου. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους μαύρες αγορές έχουν αυτή την μορφή :

* Για να αποφευχθούν οι έλεγχοι των τιμών

* Για να αποφύγουν την καταβολή φόρων επί των αγαθών ή υπηρεσιών

* Για την απόκτηση αγαθών ή υπηρεσιών που η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να έχουν οι άνθρωποι

Η αποφυγή του ελέγχου των τιμών είναι ευρέως διαδεδομένη , ιδιαίτερα σε περιόδους πολέμου ή φυσικής καταστροφής . Φόροι επί προϊόντων, όπως τα τσιγάρα είναι υψηλοί και ως εκ τούτου η μαύρη αγορά για αυτά τα εμπορεύματα, στοχεύει στο να μπορούν να αγοράζονται και πωλούνται χωρίς τη φορολογία . Εμπορεύματα τα οποία έχουν κλαπεί και μεταπώλούνται επίσης να αποφεύγουν τη φορολογία .

Πολλά προϊόντα και υπηρεσίες που θέλουν οι άνθρωποι, αλλά η κυβέρνηση τα περιορίζει η τα απαγορεύει , είναι χώροι που ανθούν στη μαύρη αγορά . Στην ομάδα αυτή περιλαμβάνονται τα ναρκωτικά και η πορνεία . Ορισμένες χώρες έχουν τέτοια ευημερούσα βιομηχανία σεξ που έχουν γίνει τουριστικοί προορισμοί για όσους αναζητούν το προϊόν αυτό . Μαύρες αγορές αντιπροσωπεύουν σημαντικό τμήμα της ακαθάριστο εθνικό προϊόν (ΑΕΠ ) σε διάφορες χώρες σε όλο τον κόσμο . Στις αναπτυσσόμενες χώρες , εκτιμάται ότι οι μαύροι λογαριασμοί της δραστηριότητας της αγοράς για περισσότερο από το ήμισυ του ΑΕΠ. Μαύρη δραστηριότητα της αγοράς στο εσωτερικό των Ηνωμένων Πολιτειών εκτιμάται ότι ανέρχονται σε τουλάχιστον 10% του ΑΕΠ .

Αγαθά και υπηρεσίες έρχονται και παρέρχονται στη μαύρη αγορά , όπως οι κυβερνητικές αλλαγές . Για παράδειγμα , στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 1920 έως το 1933 ήταν παράνομο η αγορά , η κατασκευή , η μεταφορά ή η πώληση αλκοόλης για κατανάλωση . Αυτή η απαγόρευση του αλκοόλ οδήγησε σε ένα υπόγειο κόσμο της λαθραίας πώλησηςποτών Μια κερδοφόρα και βίαιη μαύρη αγορά άκμασε . Όταν η απαγόρευση αυτή καταργήθηκε το 1933, η μαύρη αγορά για την αλκοόλη σχεδον εξαφανίστηκε εξαιτίας του ανταγωνισμού από τις χαμηλές τιμές πώλησης σε νομικό κάβες . Οι μαύρες αγορές σήμερα είναι ποικίλες και ευρέως διαδεδομένες.

Το παράνομο εμπόριο ναρκωτικών , μαζί με τα μικρά όπλα και ελαφρύ οπλισμό , για παράδειγμα , περιλαμβάνει ένα σημαντικό ποσοστό των μαύρων δραστηριότητα της αγοράς . Κάθε είναι μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων . Φάρμακα μπορούν να αγοράζονται στο δρόμο για μερικά δολάρια . Οι μαύρες αγορές περιλαμβάνουν:

* Copyrighted υλικό ( πειρατικά μουσική, ταινίες , video games και λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών )

* Νόμισμα ( είτε για τη βελτίωση των συναλλαγματικών ισοτιμιών ή ξέπλυμα για όσα έχουν αποκτηθεί παράνομα )

* Εξωτικά ζώα και τα προϊόντα (για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων , των τροφίμων ή ιατρικούς λόγους )

* Ανθρώπινων οργάνων για μεταμοσχεύσεις και την έρευνα

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki