Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

ΓΕΡΑΚΑΣ:Εργα στο δίκτυο ομβρίων

Συνεχίζονται κανονικά τα έργα αποχέτευσης ομβρίων υδάτων στην γειτονιά του Κέντρου από τον Δήμο Γέρακα. Το πολύ σημαντικό αυτό έργο προσφέρει αντιπλυμμηρική προστασία και έχει ήδη κάνει εμφανείς τις ευεργετικές του συνέπειες.

ΠΕΥΚΗ:Που θα γίνουν οι αναπλάσεις

Το έργο της ανάπλασης και δημιουργίας δικτύου δρόμων ήπιας κυκλοφορίας στην 'Aνω και Κάτω Πεύκη πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα. Στο τελευταίο Νομαρχιακό Συμβούλιο που έγινε στις 2 Φεβρουαρίου εγκρίθηκε η προγραμματική σύμβαση με το Δήμο Πεύκης για την υλοποίηση του έργου. Είχε προηγηθεί η έγκριση της προγραμματικής σύμβασης από το Δημοτικό Συμβούλιο της Πεύκης.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 3.260.000 ευρώ και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα της πόλης μας και να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής όλων των πολιτών και ιδιαιτέρως της Κάτω Πεύκης αφού κυρίως αυτή αφορά.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχουν προβλεφθεί και έργα τα οποία θα βοηθήσουν στην ομαλή κίνηση των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), και στην ασφαλή μετακίνηση των μαθητών από και προς τα σχολεία της περιοχής.
Το έργο περιλαμβάνει ανάπλαση στις οδούς :
� Κορίνθου και Κονίτσης (από Καποδιστρίου έως Κολοκοτρώνη).
� Λέρου (από Κορίνθου έως Σάμου).
� Περιμετρικές οδούς γύρω από το 2ο Γυμνάσιο και το 2ο Λύκειο.
� Καλύμνου έως Βύρωνος.
� Ανάπλαση- διαπλάτυνση πεζοδρομίων της οδού Κολοκοτρώνη από Λεωφόρο Ειρήνης έως Αθανασίου Διάκου.
� Π. Γρηγορίου Ε (από Βουλγαροκτόνου έως Αισώπου).

ΘΕΣΣΑΛΙΑ:Δεσμεύσεις για τα έργα των Μεσογειακών

Τη διαβεβαίωση των υφυπουργών Υποδομών και Πολιτισμού & Τουρισμού για την κατασκευή των εγκεκριμένων έργων για τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013 απέσπασε ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας Θανάσης Νάκος κατά την ομιλία του σήμερα στη Βουλή ως πρώτος των επερωτώντων βουλευτών, στη συζήτηση της σχετικής επίκαιρης επερώτησης που κατέθεσαν εννέα βουλευτές της Ν.Δ.
Η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Α. Γκερέκου και ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης διαβεβαίωσαν ότι όλα τα εγκεκριμένα από την προηγούμενη κυβέρνηση έργα, ύψους 81 εκατ. ευρώ, θα πραγματοποιηθούν. Όπως διευκρίνισε η κα Γκερέκου, η δέσμευση αφορά τέσσερα νέα έργα: το Κωπηλατοδρόμιο στη Λίμνη Κάρλα, το Ιστιοπλοϊκό Κέντρο Βόλου, το Ιππικό Κέντρο στη Λάρισα και το Κλειστό Γήπεδο Χάντμπολ στην Καρδίτσα.

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ:Μία πρωτιά που πληρώνεται με αίμα

Η Αιτωλοακαρνανία είναι ο Νομός της Ελλάδας, που κατέκτησε τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία δυστυχήματα, κατά τον περασμένο χρόνο.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ, το 2009 σημειώθηκαν 49 τροχαία δυστυχήματα, στα οποία έχασαν τη ζωή τους 63 άνθρωποι. Στον θλιβερό κατάλογο των Νομών με τους περισσότερους νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα, ακολουθεί ο Νομός Ηρακλείου Κρήτης με 48 δυστυχήματα και 52 νεκρούς. Την Τρίτη θέση στον κατάλογο καταλαμβάνει ο Νομός Αχαϊας με 43 τροχαία δυστυχήματα και 51 νεκρούς και ακολουθούν οι Νομοί Κορινθίας και Ηλείας.

ΚΡΗΤΗ:Θυσιαστήριο ο ΒΟΑΚ

Τεράστια είναι η απώλεια σε ανθρώπινες ζωές και ο αριθμός των τραυματιών και ανθρώπων με αναπηρίες εξαιτίας των τροχαίων ατυχημάτων που στη χώρα μας έχουν πια εξελιχθεί σε επιδημία.
Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Τ.Ε.Ε. ο Β.Ο.Α.Κ χαρακτηρίζεται από υψηλή επικινδυνότητα. Από τους 992 δε ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Κρήτη στην οκταετία 2000-2008, οι 273 ήταν θύματα τροχαίων ατυχημάτων που σημειώθηκαν στον Β.Ο.Α.Κ. Οι δε τραυματίες φθάνουν τους 16955!
Ο Β.Ο.Α.Κ μόνο εθνική οδό διευρωπαϊκού δικτύου δεν θυμίζει. Ανεπαρκής φωτισμός, έλλειψη διαζωμάτων και διαχωριστικών νησίδων, κακή ποιότητα οδοστρώματος, ελλιπής ή ανύπαρκτη σήμανση μαζί με πινακίδες ορίων ταχύτητας που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, συνεχείς κακοτεχνίες ακόμα και σε καινούρια τμήματα του με κακή και ελλιπή συντήρηση όλου του οδικού δικτύου.
Ένας απαρχαιωμένος δρόμος που συστηματικά επιχειρείται η αναβάθμισή του με αποσπασματικά έργα και που στην πραγματικότητα δεν πρόκειται καν για Οδικό Άξονα όλης της Κρήτης αφού στο Λασίθι δεν υφίσταται καν Β.Ο.Α.Κ.
Η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης είναι ένα έργο επιτακτικής σημασίας για την οικονομία, την τουριστική ανάπτυξη και κυρίως για την ασφάλεια ώστε να μην θρηνούμε άλλο ανθρώπινες ζωές.
Τα Τεχνικά Επιμελητήρια Ανατολικής και Δυτικής Κρήτης έχουν αντίστοιχα πραγματοποιήσει ημερίδες και έχουν καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις για τον Β.Ο.Α.Κ, που ωστόσο δεν λαμβάνονται υπόψη.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki