Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

300 παράνομες χωματερές

Η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής των Ελλήνων συνεδρίασε με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ελλάδα.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής και Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κώστας Καρτάλης «Περίπου το 80% των Αστικών Στερεών Αποβλήτων που παράγονται στην Ελλάδα θάβεται σε ΧΥΤΑ. Αυτό είναι λάθος. Στους ΧΥΤΑ θα πρέπει να θάβονται μόνο μη αξιοποιήσιμα υπολείμματα. Προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην ανακύκλωση που πρέπει το 2020 να είναι στο 50% όταν σήμερα είναι περίπου στο 15%. Το μοντέλο διαχείρισης των απορριμμάτων οφείλει να βασίζεται σε λύσεις όπως πρόληψη, επανα­χρησιμοποίηση, ανακύκλωση, ανάκτηση και διάθεση. Ο συνδυασμός των λύσεων εξαρτάται από την περιοχή, τις διαθέσιμες ποσότητες απορριμμάτων και τη σύνθεση τους. Αν υπάρχουν και νέες τεχνολογίες που μπορούν να ενσωματωθούν σε αυτό το μοντέλο να τις εξετάσουμε χωρίς προκαταλήψεις, σε συνδυασμό με επιτυχημένες πρακτικές στο εξωτερικό και σε συνάρτηση και με το κόστος διαχείρισης ανά τόνο παραγόμενων απορριμμάτων. Θεωρώ ενδιαφέρουσες τις προτάσεις για τη χρέωση του πολίτη ανάλογα με την παραγόμενη ποσότητα απορριμμάτων αλλά και για το τέλος ταφής απορριμμάτων που εν δυνάμει θα ενισχύσει την ανακύκλωση.»
Η Επιτροπή ενημερώθηκε ότι στη χώρα έχουν απομείνει προς αποκατάσταση 300 Χώροι Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων (ΧΑΔΑ) αλλά και για τις υποχρεώσεις της Ελλάδος όπως προκύπτουν από τις Κοινοτικές Οδηγίες.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις εθνικές οδούς

Στα πλαίσια υλοποίησης του δικτύου σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων γίνεται και αναβάθμιση υφιστάμενων τμημάτων του ΠΑΘΕ (τμήματα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια και Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα) και του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη, όπου απαιτείται.

Η προσπάθεια που καταβάλλεται αποσκοπεί στην κατά το δυνατό μικρότερη όχληση της κυκλοφορίας την περίοδο των εορτών του Πάσχα που παραδοσιακά παρατηρείται αυξημένη κίνηση στο οδικό δίκτυο της χώρας.

Η κυκλοφορία θα διεξάγεται στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου στον τελικά προβλεπόμενο αριθμό λωρίδων, σε ορισμένα τμήματα όμως λόγω του σταδίου των εργασιών, η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) θα είναι αποκλεισμένη.

Ειδικότερα και κατά τμήμα αυτοκινητοδρόμου προβλέπονται τα παρακάτω:



Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ τμήμα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια:

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίνεται στην περιοχή της Υλίκης, όπου πάντως θα διατίθενται δύο (2) λωρίδες στην κατεύθυνση αιχμής, με διαχωρισμένες μεταξύ τους τις λωρίδες κυκλοφορίας. Η κυκλοφορία προς Λαμία, από το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης και για 7 ημέρες μέχρι την επόμενη Τετάρτη κατά τις ώρες αιχμής θα γίνεται με δύο λωρίδες, ενώ τις υπόλοιπες θα διατίθεται μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας.



Αυτοκινητόδρομος Π.Α.Θ.Ε. τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος:

Θα διατίθενται τρεις λωρίδες κυκλοφορίας σε όλο το μήκος, ενώ κατά μικρά τμήματα θα είναι κατειλημμένη η ΛΕΑ.



Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Πάτρα:

Για την διευκόλυνση των οδηγών, πριν τον κόμβο Δερβενίου θα τροποποιηθεί η υφιστάμενη ρύθμιση (μία λωρίδα ανά κατεύθυνση) και από Μεγάλη Τετάρτη το πρωί, έως την Κυριακή του Πάσχα το πρωί θα διατίθενται προς Πάτρα το πλήρες πλάτος της υφιστάμενης οδού, ενώ στην κατεύθυνση προς Κόρινθο μόνο μία λωρίδα.



Από Κυριακή του Πάσχα το πρωί έως την Πέμπτη του Πάσχα (8.4.2010) το πρωί θα διατίθεται προς Κόρινθο το πλήρες πλάτος της υφιστάμενης οδού, ενώ στην κατεύθυνση προς Πάτρα μόνο μία λωρίδα.



Λόγω της φύσης και της προόδου των εργασιών θα διατίθεται μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση στις παρακάτω περιοχές:

από Χ.Θ. 149+700 - Χ.Θ. 151+700 Κατασκευή γέφυρας ποταμού Κράθη

από Χ.Θ. 158+300 - Χ.Θ. 163+700 Κατασκευή Α/Κ Καλαβρύτων

από Χ.Θ. 176+300 - Χ.Θ. 179+400 ανακατασκευή γέφυρας ποταμού Μεγανίτη

από Χ.Θ. 187+600 - Χ.Θ. 191+600 Κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας

από Χ.Θ. 193+500 - Χ.Θ. 197+200 Κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας

από Χ.Θ. 202+000 - Χ.Θ. 205+150 Ειδικά τεχνικά και έργα διαπλάτυνσης



Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη:

Σε όλο το μήκος έως την Τρίπολη θα διατίθενται δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.





Οι ρυθμίσεις αυτές είναι απαραίτητες για την κατασκευή των έργων αλλά και για την ασφάλεια των διερχομένων και των εργαζομένων και σας παρακαλούμε για την υπομονή σας στις περιπτώσεις καθυστερήσεων λόγω αυξημένης κίνησης.

ΑΙΓΑΙΟ:Αν αρρωστήσεις μη περιμένεις βοήθεια απο τον ουρανό

Σοβαρά προβλήματα έχει δημιουργήσει η πολιτική που ακολουθείται, στην προοπτική συγχώνευσης τους, από τις δύο αεροπορικές εταιρείες «Olympic Air» και «Aegean» στον πολύ σοβαρό τομέα για την υγεία των κατοίκων της νησιωτικής Ελλάδας, αυτό των επείγουσων αεροδιακομιδών.

Πρόσφατα περιστατικά  αφορούσαν στο νησί της Λέσβου όπου διαπιστώθηκε ότι  οι όροι που τίθενται από την «Aegean Airlines» για την αερομεταφορά επειγόντων περιστατικών που μπορούν να μεταφερθούν με αεροπλάνο της γραμμής είναι εντελώς απαγορευτικοί, αφού ζητά να έχει γίνει κράτηση 24 ώρες πριν από την πτήση, γεγονός που αποκλείει την έννοια του επείγοντος.

Με δεδομένη, επίσης, την άρνηση της Olympic Air να πραγματοποιεί αεροδιακομιδές και την εμπλοκή της σε άλλο περιστατικό στο οποίο δεν δέχθηκε να μεταφέρει 363 φιάλες αίματος προϊόν εθελοντικής αιμοδοσίας από την Λήμνο, με την επίκληση μιας εγκυκλίου για την συσκευασία, δημιουργούνται σοβαρά ερωτηματικά για την άμεση εξυπηρέτηση των υγειονομικών αναγκών των νησιών, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι ανάγκες αυξάνονται, οι οποίες σε αντίθεση με ότι συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, θα βασίζονται μόνο στις πτήσεις στρατιωτικών αεροπλάνων και στα δρομολόγια των πλοίων με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χρόνους μεταφοράς.

ΠΗΓΗ:ΒΟΥΛΗ (Β.Μουλόπουλου, Θ.Δρίτσα, Π.Λαφαζάνη, Δ.Παπαδημούλη)

ΚΑΒΑΛΑ:Αναζητούνται τρόποι για υπόγεια παρκινγκ

Τα σενάρια κατασκευής υπόγειων χώρων στάθμευσης στην πλατεία Ελευθερίας και το χώρο στάθμευσης της «Ροδόπης», παρουσίασε χθες ο δήμος Καβάλας και στελέχη εταιρείας συμβούλων διοίκησης, που διερεύνησαν τις δυνατότητες προσέλκυσης επενδυτών μέσω του προγράμματος Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.). Τέσσερα εναλλακτικά σενάρια προτείνονται για το οικόπεδο της «Ροδόπης». Τα δύο προβλέπουν την κατασκευή χώρων στάθμευσης με μηχανικά μέσα και τα άλλα δύο με ράμπες ανόδου-καθόδου, με κόστος που κυμαίνεται από 8,5 έως 16 εκατομμύρια ευρώ και θέσεις στάθμευσης από 350 έως 540. Για την πλατεία Ελευθερίας, τα σενάρια είναι δύο, δημιουργούν από 500 έως 600 θέσεις στάθμευσης με κόστος κατασκευής από 13 έως 17,5 εκατομμύρια ευρώ.

ΙΩΑΝΝΙΝΑ:Παραμένει ο υποσταθμός της ΔΕΗ

Αναβάλλεται όπως όλα δείχνουν, η μετεγκατάσταση του υποσταθμού της ΔΕΗ από την Ελεούσα σε μη κατοικημένη περιοχή που είχε προωθηθεί ως προς τη διαδικασία, αφού ο νέος πρόεδρος της ΔΕΗ την χαρακτηρίζει ως ανέφικτη.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki