Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

ΠΕΛΛΑ:Μία ιστορία ελληνικού παραλόγου

Άκουσα αυτή την ιστορία και έπεσα απο τα σύννεφα! Δεν πίστευα ότι είναι δυνατόν να γίνονται τέτοια σε ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης . Όταν το καλοσκέφτηκα κατέληκξα στο συμπέρασμα ότι μπορεί η ιστορία να είναι αληθινή ή στη  χειρότερη περίπτωση να έχει κάποια σοβαρά στοιχεία αλήθειας. Σας την μεταφέρω αυτούσια όπως την κατέγραψα:
"...Στις αρχές της δεκαετίας του '90 ο Ν.Πέλλας διεκδίκησε μέσα απο το πρόγραμμα INTERREG ένα συνολικό κονδύλι ύψους 10δις δραχμών, απαραίτητο για την ολοκλήρωση των υποδομών του. Το κονδύλι αυτό δεν εγκρίθηκε ποτέ με το αιτιολογικό ότι ο Ν.Πέλλας δεν συνόρευε με ξένο κράτος. Σημειώνουμε  ότι εκείνη την εποχή  δεν είχε αναγνωρισθεί το γειτονικό κράτος απο την ελληνική πολιτεία και έτσι αν και γεωγραφικά ο Ν.Πέλλας βρίσκεται στα σύνορα, γεωπολιτικά δεν συνόρευε με κανένα κράτος. Παρ' αυτά ο Ν.Χανίων κάλυψε το αντίστοιχο κονδύλι με το αιτιολογικό ότι συνορεύει με τις Η,Π,Α (Ξέρετε η βάση της Σού-δας είναι Αμ-ερικανικό Εδαφος). .."

ΚΟΖΑΝΗ:Αποκλεισμένη απο τα μεγάλα έργα

Αποκλεισμό της πόλης της Κοζάνης απο τη χρηματοδότηση μεγάλων  έργων καταγγέλουν οι τοπικοί φορείς. Σε πρόσφατη συνεδρίαση μάλιστα του δημοτικού συμβολίου της πόλης παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα στοιχεία και συγκεκριμένα:
1)                        από το ΟΠΑΓΚ δεν έλαβε ούτε τις χρηματοδοτήσεις που αφορούσαν τα δικά του έργα, δεν πήρε ούτε τα ποσά που δημόσια δεσμεύτηκε το καλοκαίρι του 2006, ο τότε Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, προς ολοκλήρωση των έργων στη ΖΕΠ
2)                        στο ΕΠΑΔΥΜ εντάχθηκαν 2 έργα επιλογής της Περιφέρειας, που δεν ξεπερνούσαν τα 250.000 ευρώ,
3)                        στον Διαδημοτικό Θησέα, δεν εντάχθηκε κανένα έργο του Δήμου Κοζάνης
4)                        τα έργα ΣΔΙΤ, στα οποία εντάχθηκε το κλειστό κολυμβητήριο με την 50αρα πισίνα, εδώ και 2 χρόνια περίπου δεν προχώρησαν
5)                        για τα GLOBALGRANTS, τα πρότυπα καινοτόμα σχέδια ανάπτυξης, για τα οποία βραβεύτηκε η πρόταση του Δήμου Κοζάνης, δεν πήρε ούτε 1 ευρώ
6)                        από τα έργα της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Κοζάνης, αρμοδιότητας της Περιφέρειας, δεν ξεκίνησε ούτε 1 έργο. Ενδεικτικά:
-  Δρόμος Κοζάνη  Αεροδρόμιο
- Γέφυρες εισόδων πόλης
- Έργα Πανεπιστημίου
- Διασταύρωση Χαραυγής και ηλεκτροφωτισμός
του δρόμου μέχρι την πόλη    
- Μελέτη της νοτιοανατολικής παράκαμψης της πόλης της
Κοζάνης, η οποία βρίσκεται ακόμη υπό δημοπράτηση

ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ:Ληφτινγκ στη Διονύσου

Με ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου ανατολικής Αττικής εγκρίθηκε, μετά από πρόταση του Νομάρχη Λ. Κουρή, η σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης με τον Δήμο Νέας Μάκρης προκειμένου να ασφαλτοστρωθεί το οδόστρωμα της Λεωφόρου Διονύσου, μετά την εφαρμογή του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου της 1ης ,3ης και 5ης Πολεοδομικής ενότητας Ν. Μάκρης.Με την Προγραμματική Σύμβαση προβλέπονται ασφαλτικές εργασίες σε μήκος 500 μέτρων και πλάτους 9,2 μέτρων μετά από φρεζάρισμα και διαστρώσεις υποβάσεων και τελική αντιολισθηρή επικάλυψη.Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 190.000 € θα χρηματοδοτηθεί κατά 50% από τη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής και κατά 50% από τον Δήμο Ν. Μάκρης.

ΠΑΠΑΓΟΣ:Ληφτινγκ στους δρόμους

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου του έργου "Συντήρηση - ανακατασκευή οδών Δήμου Παπάγου Ν. Αττικής." προϋπολογισμού 80.000,00 Ευρώ (με το Φ.Π.Α.), που θα γίνει στις 12 Ιανουαρίου 2010,

ΚΑΛΠΑΚΙ:Τροποποιήθηκε η σύμβαση για ΒΙΟΠΑ

Η νομαρχία Ιωαννίνων αποφάσισε να τροποποιήσει τη Προγραμματική Σύμβαση για τη «Σύνταξη Μελέτης Σκοπιμότητας - Βιωσιμότητας Ίδρυσης ΒΙΟ.ΠΑ. στο Δήμο Καλπακίου» και αντίστοιχα στο Δήμο Κόνιτσας.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki