Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Έργα Υποδομών

ΠΑΤΡΑ:Πού θα γίνουν απαλλοτριώσεις

Προχωρά το έργο διάνοιξης της οδού Κανακάρη.Πριν μερικές μέρες, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η καταβολή των απαλλοτριώσεων που εκκρεμούσαν, ώστε το έργο πλέον να αποκτήσει ωριμότητα, να ενταχθεί κατά προτεραιότητα στο ΕΣΠΑ και να χρηματοδοτηθεί από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδος.Η δημοσίευση στο ΦΕΚ (με αριθμό 83/12-3-2010) αφορά στην καταβολή αποζημιώσεων για αναγκαστικές απαλλοτριώσεις στις οδούς Σατωβριάνδου και Γκότση, Νόρμαν και Πάτμου, Πάτμου και παρόδου ΚΛ1.

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ:Ανοικτός προσωρινά ο δρόμος

Ανοιχτός θα είναι ο κεντρικός δρόμος της Κασσάνδρας στο ύψος του Βόθωνα (Ν. Φώκαια - Αθυτος) από το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης μέχρι και τη Δευτέρα, μετά την Κυριακή του Θωμά, προκειμένου να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις στη διάρκεια της πασχαλινής εξόδου και εισόδου.Ωστόσο, θα λειτουργήσει μόνο το ρεύμα προς τη Θεσσαλονίκη, που εξυπηρετεί την επιστροφή, καθώς δεν κρίθηκε ασφαλής η διέλευση των οχημάτων από την άλλη πλευρά.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις εθνικές οδούς

Στα πλαίσια υλοποίησης του δικτύου σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων γίνεται και αναβάθμιση υφιστάμενων τμημάτων του ΠΑΘΕ (τμήματα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια και Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα) και του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη, όπου απαιτείται.

Η προσπάθεια που καταβάλλεται αποσκοπεί στην κατά το δυνατό μικρότερη όχληση της κυκλοφορίας την περίοδο των εορτών του Πάσχα που παραδοσιακά παρατηρείται αυξημένη κίνηση στο οδικό δίκτυο της χώρας.

Η κυκλοφορία θα διεξάγεται στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου στον τελικά προβλεπόμενο αριθμό λωρίδων, σε ορισμένα τμήματα όμως λόγω του σταδίου των εργασιών, η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) θα είναι αποκλεισμένη.

Ειδικότερα και κατά τμήμα αυτοκινητοδρόμου προβλέπονται τα παρακάτω:



Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ τμήμα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια:

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίνεται στην περιοχή της Υλίκης, όπου πάντως θα διατίθενται δύο (2) λωρίδες στην κατεύθυνση αιχμής, με διαχωρισμένες μεταξύ τους τις λωρίδες κυκλοφορίας. Η κυκλοφορία προς Λαμία, από το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης και για 7 ημέρες μέχρι την επόμενη Τετάρτη κατά τις ώρες αιχμής θα γίνεται με δύο λωρίδες, ενώ τις υπόλοιπες θα διατίθεται μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας.



Αυτοκινητόδρομος Π.Α.Θ.Ε. τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος:

Θα διατίθενται τρεις λωρίδες κυκλοφορίας σε όλο το μήκος, ενώ κατά μικρά τμήματα θα είναι κατειλημμένη η ΛΕΑ.



Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Πάτρα:

Για την διευκόλυνση των οδηγών, πριν τον κόμβο Δερβενίου θα τροποποιηθεί η υφιστάμενη ρύθμιση (μία λωρίδα ανά κατεύθυνση) και από Μεγάλη Τετάρτη το πρωί, έως την Κυριακή του Πάσχα το πρωί θα διατίθενται προς Πάτρα το πλήρες πλάτος της υφιστάμενης οδού, ενώ στην κατεύθυνση προς Κόρινθο μόνο μία λωρίδα.



Από Κυριακή του Πάσχα το πρωί έως την Πέμπτη του Πάσχα (8.4.2010) το πρωί θα διατίθεται προς Κόρινθο το πλήρες πλάτος της υφιστάμενης οδού, ενώ στην κατεύθυνση προς Πάτρα μόνο μία λωρίδα.



Λόγω της φύσης και της προόδου των εργασιών θα διατίθεται μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση στις παρακάτω περιοχές:

από Χ.Θ. 149+700 - Χ.Θ. 151+700 Κατασκευή γέφυρας ποταμού Κράθη

από Χ.Θ. 158+300 - Χ.Θ. 163+700 Κατασκευή Α/Κ Καλαβρύτων

από Χ.Θ. 176+300 - Χ.Θ. 179+400 ανακατασκευή γέφυρας ποταμού Μεγανίτη

από Χ.Θ. 187+600 - Χ.Θ. 191+600 Κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας

από Χ.Θ. 193+500 - Χ.Θ. 197+200 Κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας

από Χ.Θ. 202+000 - Χ.Θ. 205+150 Ειδικά τεχνικά και έργα διαπλάτυνσης



Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη:

Σε όλο το μήκος έως την Τρίπολη θα διατίθενται δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.





Οι ρυθμίσεις αυτές είναι απαραίτητες για την κατασκευή των έργων αλλά και για την ασφάλεια των διερχομένων και των εργαζομένων και σας παρακαλούμε για την υπομονή σας στις περιπτώσεις καθυστερήσεων λόγω αυξημένης κίνησης.

ΚΑΒΑΛΑ:Αναζητούνται τρόποι για υπόγεια παρκινγκ

Τα σενάρια κατασκευής υπόγειων χώρων στάθμευσης στην πλατεία Ελευθερίας και το χώρο στάθμευσης της «Ροδόπης», παρουσίασε χθες ο δήμος Καβάλας και στελέχη εταιρείας συμβούλων διοίκησης, που διερεύνησαν τις δυνατότητες προσέλκυσης επενδυτών μέσω του προγράμματος Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.). Τέσσερα εναλλακτικά σενάρια προτείνονται για το οικόπεδο της «Ροδόπης». Τα δύο προβλέπουν την κατασκευή χώρων στάθμευσης με μηχανικά μέσα και τα άλλα δύο με ράμπες ανόδου-καθόδου, με κόστος που κυμαίνεται από 8,5 έως 16 εκατομμύρια ευρώ και θέσεις στάθμευσης από 350 έως 540. Για την πλατεία Ελευθερίας, τα σενάρια είναι δύο, δημιουργούν από 500 έως 600 θέσεις στάθμευσης με κόστος κατασκευής από 13 έως 17,5 εκατομμύρια ευρώ.

ΙΩΑΝΝΙΝΑ:Δύο νέοι δρόμοι

Δύο νέα έργα, που αφορούν τη βελτίωση των οδικών υποδομών στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων, προτείνει προς ένταξη στο ΕΣΠΑ η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Το πρώτο είναι η βελτίωση της επ. οδού Αμφιθέα – Αγ. Μαρίνα - Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Κοζάνης , με προϋπολογισμό 12.500.000 ευρώ. Το δεύτερο αφορά τη συνδετήρια οδό μεταξύ της Ε.Ο. Ιωαννίνων – ΄Αρτης με την Ε. Ο. Ιωαννίνων – Δωδώνης, με προϋπολογισμό 3.200.000 ευρώ.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki