Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Πολιτική παρέμβαση τραπεζών για τα διόδια

Συμμαχία τραπεζών –κατασκευαστικών για τα διόδια . Σε κείμενο που περιλαμβάνεται σε δελτίο περιορισμένης κυκλοφορίας που συντάσσεται από μεγάλη τράπεζα , γίνεται ευθεία επίθεση εναντίον των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και ταυτόχρονα αποδίδονται οι καθυστερήσεις στην κατασκευή τους σε γραφειοκρατικά προβλήματα. Παράλληλα ασκείται κριτική και στον τρόπο λειτουργία του πολιτικού συστήματος αφού υποδεικνύει στο υπουργείο Μεταφορών τρόπους και μεθόδους για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. ταυτόχρονα κριτικάρει και τις απόψεις και τη στάση βουλευτών για το ζήτημα !!!

Το πρωτοφανές αυτό κείμενο παρέμβασης στην πολιτική δράση είναι:

«Σύμφωνα με τις πέντε μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας, καθυστερήσεις σημειώνονται στα χρονοδιαγράμματα πέντε μεγάλων έργων που εκτελούνται με συμβάσεις παραχώρησης (ΣΔΙΤ), οι οποίες αποδίδονται σε καθυστερήσεις στην πραγματοποίηση των αναγκαίων απαλλοτριώσεων, στις δυσκολίες στη μεταφορά δικτύων κοινής ωφέλειας, σε αρχαιολογικά ευρήματα, κ.ά. Τις αρνητικές επιπτώσεις από τις πραγματικές αυτές δυσκολίες ενισχύει σημαντικά στην τρέχουσα περίοδο και η μεγάλη αβεβαιότητα που προκύπτει από τις κινητοποιήσεις για τη μη πληρωμή διοδίων. Αυτό έχει ήδη συμβάλλει ουσιαστικά στις προαναφερθείσες σημαντικές καθυστερήσεις των μεγάλων αυτοκινητόδρομων που βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες που έχουν χρηματοδοτήσει τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους στη χώρα να ζητήσουν αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με σημαντικά αυξημένο κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο. Σημειώνεται ότι στις κινητοποιήσεις για τη μη πληρωμή των διοδίων συμμετέχουν κυρίως εκείνοι που ωφελούνται περισσότερο από την κατασκευή των οδικών αξόνων με χρήματα του συνόλου του Ελληνικού λαού. Συμμετέχουν δηλαδή οι κάτοικοι:

α) που είδαν την αξία της περιουσίας τους να πολλαπλασιάζεται από την κατασκευή των οδικών αξόνων και των άλλων μέτρων υποδομής,

β) που διευκολύνονται περισσότερο για την καθημερινή είσοδό τους στην Αθήνα, αφού, χωρίς τους άξονες αυτούς, θα χρειάζονταν να σπαταλούν χρόνο, μεγάλη ταλαιπωρία και χρήματα για βενζίνη πολύ υψηλότερα από τα σημερινά διόδια.

Μάλιστα, από τους πολιτικούς που εκλέγονται στην περιφέρεια της Αθήνας υποστηρίχθηκε η άποψη ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια εντός της Αττικής. Έτσι, ενώ οι Ολυμπιακοί αγώνες συνέβαλαν στη δημιουργία μεγάλων και εξαιρετικά πολύτιμων έργων υποδομής, κυρίως στην Αττική (κανείς δεν θέλει να σκεφτεί σήμερα πως θα ήταν η Αθήνα χωρίς την Αττική οδό ή χωρίς τη σημαντικά αναβαθμισμένη Εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, ιδιαίτερα στο τμήμα της από τον Ωρωπό έως τον Πειραιά), έρχονται σήμερα οι ευνοημένοι από αυτή την εξέλιξη να ζητήσουν την επίρριψη του κόστους για τη μεγάλη διευκόλυνσή τους στους άλλους, στους εκτός της Αττικής. Το πρόβλημα δε, διογκώνεται ακόμη περισσότερο όταν τίθεται σε συζήτηση από αρμόδιους υπουργούς θέμα σημαντικών μειώσεων στα διόδια. Αντί το Υπουργείο να δώσει στοιχεία για το πραγματικό κόστος των έργων και για τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την ανάκτηση αυτού του κόστους με τα σημερινά διόδια και τη μειωμένη διέλευση λόγω της κρίσης, φαίνεται να υιοθετεί την άποψη ότι αυτό το κόστος θα το πληρώσουν, όχι αυτοί που πρωτίστως ωφελούνται από τα έργα, αλλά οι άλλοι.»

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki