Εκδοτικός πόλεμος με επίκεντρο την αγορά ακινήτων. Σύμφωνα με πληροφορίες , ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη εξετάζει με ιδιαίτερη προσοχή ένα ενδεχόμενο άνοιγμα στην αγορά ακινήτων μέ όχημα το Βήμα της Κυριακής κατα τα πρότυπα του ενθετου "ΑΚΙΝΗΤΑ" που διανέμονται μέσω της εφημερίδας τα "ΝΕΑ".
Στόχος, η διαφημιστική πίτα της συγκεκριμένης αγοράς η οποία την Κυριακή κυριαρχείται απο την εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ". Οι ίδιες πληροφορίες εμφανίζουν ότι οι οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί αλλά οι πιθανότητες γέρνουν προς την προοπτική της εντονότερης δραστηριοποίησης στον συγκεκριμένο κλάδο της οικονομικής δραστηριότητας , ο οποίος παρά την κρίση εξακολουθεί να παρουσιάζει διαφημιστικό ενδιαφέρον.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η αγορά real estate , έχει απαχολήσει κατα καιρούς τον κυριακάτικο τύπο αλλά οι απόπειρες να λανσαριστούν εκδοτικά προϊόντα μέσω των εφημερίδων δεν ευδοκίμησαν λόγω κυρίως της κυρίαρχης παρουσίας του ενθέτου της "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ" στην συγκεκριμένη aγορά.