Σίγουρα η απόφαση να πουλήσει κάποιος ένα ακίνητο δεν είναι καθόλου εύκολη. Πολλές φορές ο ιδιοκτήτης είναι συναισθηματικά φορτισμένος. Άλλες φορές πάλι, παρασύρεται από την ανάγκη σύντομης ρευστοποίησης. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που αυτός που πουλά, αισθάνεται ότι αποχωρίζεται ένα «κομμάτι της ζωής του». Αυτή η φόρτιση φέρνει λάθη. Εμείς προσπαθήσαμε να συγκεντρώσουμε τα τέσσερα πιο σοβαρά και σας τα παρουσιάζουμε ελπίζοντας ότι δεν θα τα κάνετε:
1.Μη έχετε συνεχώς το σπίτι στην αγορά: Είναι συνηθισμένο φαινόμενο η αγγελία της πώλησης να επαναλαμβάνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα σε εφημερίδες και διαδικτυακούς τόπους. Οι υποψήφιοι αγοραστές όταν βλέπουν συνεχώς την αγγελία βγάζουν το συμπέρασμα ότι το ακίνητο παραμένει στα αζήτητα και αυτό μπορεί να σημαίνει είτε υψηλή τιμή είτε κάποιο μειονέκτημα. Παράλληλα , προκαλεί μεγαλύτερα παζάρια αφού το μήνυμα που περνά είναι ότι , ο ιδιοκτήτης είναι απελπισμένος και επομένως ευάλωτος στην διαπραγμάτευση. Η δημοσίευση του ακινήτου ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι ένας τρόπος να περιορίσετε τις αρνητικές συνέπειες από την συνεχή έκθεση του.
2. Τιμή: Η συχνή αλλαγή της τιμής είναι ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι πωλητές και οι εκπρόσωποι τους. Ορισμένες φορές μάλιστα , οι τελευταίοι, αλλάζουν την τιμή αυθαίρετα με αποτέλεσμα να αμφισβητείται ακόμα και η σοβαρότητα του πωλητή. Η ενιαία εμφάνιση του ακινήτου είναι το μυστικό για την αξιοπιστία του πωλητή αλλά και για την ποιότητα του ακινήτου.
3.Διαπραγμάτευση: Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις πωλητών που κλείνουν τους διαύλους επικοινωνίας με κάποιο υποψήφιο αγοραστή, αν η τιμή της αντιπροσφοράς δεν τους αρέσει. Οι παλιοί έμποροι έλεγαν ότι ο πωλητής ακούει όλες τις προσφορές και τις συζητά. Άλλωστε , μία αντιπροσφορά είναι «κομμάτι» του εμπορίου και δεν είναι προσβολή στο πρόσωπο του πωλητή.
4.Ευελιξία: Το ακίνητο που πουλάτε δεν είναι μοναδικό. Στην αγορά υπάρχουν εκατοντάδες ακίνητα λίγο καλύτερα ή λίγο χειρότερα από το δικό σας , που οι ιδιοκτήτες τους βρίσκονται σε ανάλογη θέση με την δική σας : θέλουν και αυτοί να πουλήσουν. Για το λόγο αυτό, πρέπει να είστε ευέλικτοι στις προτάσεις των υποψήφιων αγοραστών ή των εκπροσώπων τους αν αυτές κινούνται στα πλαίσια της λογικής και των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά.