Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Φέρνουν κέρδη τα εμπορικά κέντρα

Αύξηση κατά 54% παρουσίασαν τα ενοποιημένα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά αποτελέσματα του ομίλου (Recurring EBITDA), δηλαδή προ
μεταβολών εύλογης αξίας επενδύσεων σε ακίνητα και άλλων μη επαναλαμβανομένων στοιχείων, αποσβέσεων, τόκων και φόρων, τα οποία ανήλθαν σε €31,2 εκατομμύρια έναντι €20,3 εκατ. το πρώτο εννιάμηνο του 2008. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην περαιτέρω βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας των υφιστάμενων εμπορικών κέντρων “The Mall Athens” και “Mediterranean Cosmos”, στην έναρξη λειτουργίας του Golden Hall τον Νοέμβριο του 2008 καθώς και στη συνεχιζόμενη βελτίωση των λειτουργικών κερδών της Μαρίνας Φλοίσβου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο τζίρος των καταστημάτων του
Golden Hall και του The Mall Athens αθροιστικά το πρώτο εννιάμηνο του 2009 ανήλθε σε €309,5 εκατ. παρουσιάζοντας αύξηση 35% σε σχέση με τον περσινό τζίρο του The Mall Athens κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2008.
Στο “The Mall Athens” ο αριθμός των επισκεπτών αυξήθηκε κατά 13%, γεγονός που δημιουργεί αισιόδοξες προοπτικές για ακόμα καλύτερα λειτουργικά αποτελέσματα στο προσεχές μέλλον. Παρά το εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον και τη σημαντική πτώση του  τζίρου στο κλάδο της λιανικής στην επικράτεια, στο “The Mall Athens” παρατηρήθηκε  μείωση του συνολικού κύκλου εργασιών των καταστημάτων κατά 5,9% , μείωση που
κρίνεται ιδιαίτερα χαμηλή εν μέσω της σημαντικής πτώσης της καταναλωτικής δαπάνης που προσεγγίζει το 20% και παρά την έναρξη της παράλληλης λειτουργίας του  γειτνιάζοντος Golden Hall. Ιδιαίτερα επιτυχής είναι επίσης η πορεία του “Mediterranean Cosmos” όπου η αύξηση του κύκλου εργασιών των καταστημάτων ανήλθε σε 1,1% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του προηγουμένου έτους. Η ανοδική αυτή  πορεία οφείλεται στο ότι τα συγκεκριμένα εμπορικά κέντρα έχουν γίνει σημείο αναφοράς  στο καταναλωτικό κοινό. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα άμεσης σύγκρισης τωντιμών, οι καταστηματάρχες έχουν το πλεονέκτημα του χαμηλότερου ενοικίου συγκριτικά με τις κεντρικές οδούς, ενώ συνυπάρχουν χώροι εστίασης και  υχαγωγίας.
Επιτυχημένη κρίνεται και η λειτουργία κατά το πρώτο εννιάμηνο και ιδιαίτερα κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους του νέου εμπορικού κέντρου “Golden Hall” το οποίο  είναι πλήρως μισθωμένο σε εταιρείες που αντιπροσωπεύουν αναγνωρισμένα Ελληνικά και διεθνή brand names. Ενώ δεν πάρχουν συγκριτικά στοιχεία αφού η έναρξη λειτουργίας του πραγματοποιήθηκε στις 28 Νοεμβρίου του 2008, θεωρείται με βάση διεθνή κριτήρια.
Η Μαρίνα του Φλοίσβου παρουσιάζει αύξηση επαναλαμβανόμενης κερδοφορίας κατά 12%, ενώ οι υφιστάμενες θέσεις ελλιμενισμού είναι πλήρως μισθωμένες και η χερσαία ανάπτυξη (εμπορικά καταστήματα) παρουσιάζει μεγάλη επισκεψιμότητα, αποτελώντας σημείο αναφοράς στην ευρύτερη περιοχή.
Οι στόχοι ανάπτυξης και στρατηγικής της εταιρείας συνοψίζονται ως ακολούθως:
• Περαιτέρω βελτίωση των επαναλαμβανομένων λειτουργικών κερδών με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
• Συνεχής επαναξιολόγηση των επιμέρους στρατηγικών που αφορούν στις νέες επενδύσεις με γνώμονα τις πρόσφατες οικονομικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή δραστηριοποίησής .
• Στρατηγική νέων επενδύσεων στην Ελλάδα σε αναπτύξεις που σχετίζονται με εμπορικές χρήσεις (malls, outlets, big boxes) καθώς και μακροπρόθεσμα σε αναπτύξεις υψηλής ποιότητας παραθεριστικών συγκροτημάτων. Επίσης, η εταιρεία επιδιώκει τη συμμετοχή της σε διαγωνισμούς έργων Σ.i.Ι.Τ.
• Συνέχιση και ενδυνάμωση των στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς και με Ελληνικούς ομίλους καθώς και προσεκτική δραστηριοποίηση σε νέες αγορές.

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki