Αυτή την περίοδο οι διοικήσεις των αλυσίδων σουπερμάρκετ, που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά, επιδίδονται σε μία προσπάθεια να περιορίσουν τις απώλειές τους, να ξανακερδίσουν τους καταναλωτές τους - οι οποίοι αγοράζουν πλέον τα απολύτως απαραίτητα - και να αποκτήσουν ρευστότητα. Οι περισσότερες από τις μεγάλες - αλλά και κάποιες μικρότερες - αλυσίδες έσπευσαν να επωφεληθούν από την πτώχευση της Ατλάντικ, αποκτώντας το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων που λειτουργούσε η εταιρεία.
Ταυτόχρονα, επενδύουν στην ανάπτυξη νέων καταστημάτων σε περιοχές που δεν έχουν παρουσία, με έμφαση στην επαρχία. Στο πλαίσιο αυτό, τον τελευταίο μήνα η Carrefour Μαρινόπουλος εγκαινίασε το 33ο υπερμάρκετ της Ελλάδας στην πόλη της Τρίπολης και συγκεκριμένα στη θέση Μπελεσίτσα, στο 2,4ο χλμ. Ε.Ο. Τριπόλεως - Πύργου. Δύο νέα καταστήματα άνοιξε και η ΑΒ Βασιλόπουλος. Το πρώτο βρίσκεται στη Λιβαδειά στη θέση Ισώματα και το δεύτερο στην περιοχή των Κάτω Πατησίων, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων της στα 232. Σημειώνεται ότι το τελευταίο κατάστημα έχει αποκτηθεί από την Ατλάντικ. Ανάλογες κινήσεις πραγματοποιεί και η αλυσίδα σουπερμάρκετ My Market (Metro), η οποία πραγματοποιεί εντός του 2011 επενδύσεις ύψους 40 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία 9-10 νέων σημείων πώλησης. Περαιτέρω, την ενίσχυση της θέσης τους στην ελληνική αγορά επιδιώκουν και οι αλυσίδες Σκλαβενίτης και Βερόπουλος. Ειδικότερα, το τρέχον έτος, ο όμιλος Βερόπουλου κινείται με πολύ προσεκτικά «βήματα» και επικεντρώνεται στον περιορισμό του κόστους και στη συνέχιση με αμείωτη ένταση των προσφορών και των μειώσεων τιμών μέσα από τα καταστήματά του. Εκτός Ελλάδας, ο όμιλος προτίθεται να κινηθεί στη δημιουργία νέων καταστημάτων, με έμφαση στη Σερβία (Βελιγράδι). Η αλυσίδα Σκλαβενίτης το 2011 ενίσχυσε σημαντικά το δίκτυο των καταστημάτων της, καθώς απέκτησε 10 νέα καταστήματα, σε σημεία που μέχρι πρότινος λειτουργούσαν καταστήματα Ατλάντικ.