Εμπ.Κέντρα: Ψάχνουν το αντίδοτο στη κρίση

Ψάχνουν τρόπους για να αντιμετωπίσουν την κρίση τα εμπορικά κέντρα. Ήδη, εε αρνητικούς ρυθμούς έχει ξεκινήσει η χρονιά για την Lamda Development, καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2012, παρουσιάζει μείωση από -4% έως -10% σε επίπεδο τζίρου στα εμπορικά κέντρα που εκμεταλλεύεται ο όμιλος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα το Smart Park προωθεί την λειτουργία του πρώτου complex κινηματογράφων και ψυχαγωγίας στην Ανατολική Αττική προκειμένου να βελτιώσει την επισκεψθμότητα του. Αυτό , αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του εντός του 2013 και ήδη έχει υπογραφεί ιδιωτικό προσυμφωνητικού μακροχρόνιας εμπορικής μίσθωσης ακινήτου, έναντι εγγυήσεων, μεταξύ της Reds ΑΕ και της Village Roadshow Α.Ε. Το project προβλέπει την ανάπτυξη συγκροτήματος πέντε κινηματογραφικών αιθουσών με υποστηρικτικές δραστηριότητες κυλικείου, café bar, καταστήματος λιανικής πώλησης ειδών κινηματογράφου καθώς και κατάστημα διεξαγωγής ηλεκτρονικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών. Η συνολική επιφάνεια της νέας επένδυσης αγγίζει περίπου τα 3.450 τ.μ., ενώ θα παρουσιάζεται με τη γνωστή επωνυμία «Village Cinemas» και θα αφορά την τελική, Β' Φάση ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου στα Σπάτα.